CRM Software Gratis 14 dagen uitproberen
arrow_drop_up arrow_drop_down
CRM - Customer Relationship Management

Beter scoren met perfectview CRM Software

Customer Relationship Management

34 jaar

ervaring

5.000+

tevreden klanten

17.200+

gebruikers

Features van Perfectview CRM Online

Relatiebeheer

Relatiebeheer

  • Relaties & relatienetwerk
  • Adressering per klant
  • Gespreksverslagen
  • Correspondentie
Verkoop

Verkoop

  • Leadopvolging & offertes
  • Suspects/prospects/klanten
  • Sales trajecten
  • Forecast
Marketing

Marketing

  • Kenmerken en selecties
  • Doelgroepsegmentatie
  • Nieuwsbrieven / emailings
  • Campagne opvolging
Klantenservice

Klantenservice

  • Supportvragen
  • Klachten
  • Webcare
Facturatie

Facturatie

  • Factureren genereren
  • Herinneringen genereren
  • Monitoren betalingen
Social Media

Social Media

  • Weblog/Facebook/LinkedIn
  • Twitteren en retweeten
  • Opvolging van activiteiten
Dashboards

Dashboards

  • Verkoop
  • E-mail marketing
  • Social Media
Koppelingen

Koppelingen

  • Boekhoudpakketten
  • API
  • E-mail/docs/agenda
PerfectView CRM Software

Verhoog je omzet met perfectview CRM software

Een goed CRM systeem is onmisbaar voor een professionele onderneming. Klanten stellen steeds hogere eisen en willen graag snel en goed geholpen worden. Een CRM systeem bespaart je een hoop tijd en verhoogt je kans op scoren. Alle informatie in één omgeving en overig beschikbaar. Elk stapje in je totale verkoop funnel wordt bijgehouden zodat gegevens nooit kwijt kunnen raken. Alles compleet in één pakket zoals campagnes, gespreksverslagen, contact geschiedenis, verkoop geschiedenis, opvolgen, project overzichten en nog veel meer.

Waarom klanten kiezen voor PerfectView CRM Software?

CRM Relatiebeheer Software

Relatiebeheer

De belangrijkste functionaliteit van een CRM systeem is relatiebeheer. Het managen van de relatie die je hebt met je klant. Relatiebeheer is het documenteren van gespreksverslagen, notities, verzonden en ontvangen e-mail en specificaties vanuit je verkoop, marketing en klantenservice. Eigenlijk is relatiebeheer de kapstok waar je alles aan ophangt. Zodat je uiteindelijk per relatie een totaal beeld creëert.


Verkoop

Iedere organisatie ongeacht zijn omvang en missie heeft een doel. Je wilt iets bereiken dat er nóg niet is. Je wilt een fysiek product verkopen of een dienst aanbieden en daarnaast heb je als doel om mensen te informeren. De rode draad is dat je wilt overtuigen. De mogelijkheden die een CRM systeem je biedt op het gebied van sales kunnen voor oneindig veel doelen worden ingezet.

Hoe pak je zoiets aan? Het begint bij het in kaart brengen van je afzetmarkt. Wie wil je overtuigen waarvan en waarom. Veel voorkomende termen in dit deel van een verkoopplan zijn; suspect en prospect. Andere termen voor het benaderen van deze groepen zijn koude en warme acquisitie. Oftewel is diegene die je wilt overtuigen al geïnteresseerd in jouw aanbod of nog niet.

Door het traject dat je doorloopt met iedere suspect en prospect te documenteren houdt je grip op de voortgang. Je kunt daarnaast aan ieder traject een waarde toekennen. Dit is een belangrijk voordeel van het werken met een CRM systeem voor je salesproces. Het is de basis van je pijplijn.


CRM Software marketing en verkoop

Marketing

Je relatie database in CRM biedt een enorme bron aan kennis. Niet alleen van je bestaande klanten maar ook van je potentiële afnemers. Omdat je bij iedere relatie de mogelijkheid hebt om kenmerken te registeren kun je heel specifieke selecties maken. Bijvoorbeeld wanneer je als specialistisch reinigingsbedrijf iedereen in je relatiebestand een e-mail wil sturen over een nieuwe dienstverlening.


CRM Sofware - Support vragen, klachten en webcare

Klantenservice

Maak je CRM systeem compleet door de vragen en klachten van je klanten te registreren. Niets is belangrijker voor je totale klantbeeld dan weten wat er speelt. PerfectView CRM geeft je de mogelijkheid om support vragen, klachten en webcare vast te leggen op relatieniveau. Met een druk op de knop zie je direct wat de actuele situatie is. Staat er nog een vraag open? Dan is het wellicht goed om deze persoon niet mee te nemen in je nieuwe mailing. Het zal gewaardeerd worden dat openstaande vragen eerst worden opgelost. Een CRM systeem waarin klantenservice is geïntegreerd bied je kansen. Je bouwt aan stevigere relaties.


Waarom kiezen voor CRM van PerfectView?

Nederlandse organisatie

Volledig Nederlandse organisatie. Eenvoudig elke werkdag goed bereikbaar.

Je data in Nederland

Onbeperkte dataopslag - Al je gegevens overal online beschikbaar - Computer, Tablet en Smartphone. Gratis CRM App.

Gratis Nederlandse helpdesk

Een compleet team van enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor je klaar om een bijdrage te leveren aan jou succes

Schaalbaar en aanpasbaar

Eenvoudig nieuwe gebruikers toevoegen. Beheer en rechten per gebruiker te managen.

€ 10,- per maand

Een zeer compleet CRM systeem met alle features voor slechts € 10,- per maand.

Probeer 14 dagen gratis